Kızlar 37. Haftamdayım ve bebekte ters olunca daha bir zorluk çekiyorum Allah’a şirk koşmuyorum verdiğine binlerce şükürler olsun ama çok yoruldum artık hareket edemiyorum yemek bile zor yapıyorum 😔 benim gibi olanınız var mı yoksa tek ben mi böyleyim çok ağır hissediyorum kendimi