Esrac96 Hnd_01 yok hayır şekerim normal aralıklarla.Sadece yemek yedikten 1 saat sonrası yükselmesi gerekirken düşmesi şaşırttı.Daha önce öyle olmuyordu hic
Aabb-33 Ebrunn_trn merhabalar eski post ama yazmak istedim sizin acaba hep mi düşüyordu gebelikte yoksa öyle anlık bir şeker düşmesi miydi benim düşüyor da konuşmak istedim zor geçiyor hamileliğim😑
Ebrunn_trn Aabb-33 yani atıştırmasam düşüyor du elim qyagim kalk diyordu bende devamlı birşeyler atistirdim birden düşerse bal yedim çıkarsın diye
Aabb-33 Ebrunn_trn benim de öyle oluyor sizin peki yemek yediğiniz halde bir kaç saat sonra düşüyor muydu bir de doğumdan sonra geçti mi acaba Ebru hanım
Ebrunn_trn Aabb-33 evet oluyordu ben devamlı çerez üzümlü yiyirdum doktor çaresi yok dedi öyle yapican dedi sonra zaten doğumdan sonra herşey düzeliyor merak etmeyin bnede tansiyon da vardı tansiyon şeker normale bindi hemen