Esrac96 Kızlar iki gündür anlamadığım bişey oluyor. Akşam yemeğinden önce şekerimi ölçtüm 90 çıktı 4-5 tane yeşil mercimek köftesi biraz yoğurt yedim 1 saat sonra şeker ölçtüm 87 ye düşmüş.Ne olduğunu anlamadım
mbs44_16 Esrac96 yediklerin zaten sekeri asiri yukselten seyler degiller. Ama 87 de düşük bi sonuc degil. Endiselenmeyin yani
Hnd_01 Esrac96 düşük değil ki şekeriniz.yemekten 1 saat sonra 130-140 i geçmemesi lazım.benim yemekten bir saat sonra olctugumde 65 e kdr düsüyor.hissediyorum zaten düştüğünü.sizi 90 rahatsız ediyorsa eğer azar azar meyvesuyu içebilirsiniz.❤️
Nrdntsnn Yoğurt şekeri dengeliyor ondan olabilir benimde yemekten önce 140 yemekten sonra 136 çıktı bugün
Esrac96 Nrdntsnn anlamadım bende.Gebelik şekerim yok bebek 3 hafta önden gidiyor ama suyu falan iyi dedi doktor. Ben yine de arada olcuyorum böyle çıktı sonuç.
Esrac96 bdenerigokce yok sanmıyorum çünkü yanlış olcse ilk ölçümde yanlış çıkmaz miydi? 2 gündür böyle oldu
Esrac96 bdenerigokce evet evet yüksek değil şekerim zaten. Gebelik şekerim de yok sadece arada ölçüm yapiyorum ama 2 gündür böyle olduğunu farkettim yemekten sonra şekerim dusuyo ni merak ettim böyle olan var mı diye? Bu hafta biraz kaçamak dolu idi merak edip ölçtüm tam tersi dusuyo
bdenerigokce Esrac96 bence başka bi makine ile tekrar dene canım, böyle bişi oldu arkadaşımda ölçüm yapan makine yanlışmış halbuki gebelik şekeri varmış 🤷♀️ inşallah öyle bir şey değildir ama sen yine de bence farklı makine ile ölç bi
Esrac96 bdenerigokce yaa anladım.dusuk çıkınca gittim 1 dilim ekmek tahin pekmez yedim 1 saat sonra ölçtüm tekrardan 87 den 99 a çıkmış
Esrac96 bdenerigokce anladım ben 26. Haftada yaptırdım 77/118/87 şeklinde çıktı sonucum.Makinemle aynı çıktı sonucumda. Eylül sonunda yaptırdım testi. Annemde şeker olduğu için bende alışkanlık oldu arada ölçüyorum öyle
bdenerigokce Esrac96 arada ölçmen iyi bir şey🫶 şeker yüklemede çıkmazsa sonradan da çıkmıyor diyorlar genelde ama tedbirli olmakta fayda var 🫶
Esrac96 Hnd_01 yok hayır şekerim normal aralıklarla.Sadece yemek yedikten 1 saat sonrası yükselmesi gerekirken düşmesi şaşırttı.Daha önce öyle olmuyordu hic
Aabb-33 Ebrunn_trn merhabalar eski post ama yazmak istedim sizin acaba hep mi düşüyordu gebelikte yoksa öyle anlık bir şeker düşmesi miydi benim düşüyor da konuşmak istedim zor geçiyor hamileliğim😑