asel-yasarrr ahsenka ben Eskişehir’de değilim ama Eskişehir Acıbadem de Ceren doktorda doğum yapmıştım az çok oraları biliyorum o kadar
Hndndemirbas Liyamm1 ben hala inanamıyorum , bu ay doktora gitmişti ben çok canımı sıkmıştı kan testi sonucunu çok merak ediyorum :)
Hdhdhsjsj Hndndemirbas günüm geçiyor diyin yaparlar ama isterseniz kadın doğuma gidin ptesi oda olur 🐣
Hndndemirbas Bugün dayanamadım yeniden test yaptım yine silik bir çizgi çıktı çok şükür :) yarın gidip kan vereceğim
Liyamm1 Hndndemirbas ozaman kesin bende dayanmayip 2 test yapmistim inanamistim farkli marka aldim yaptim😂
Hndndemirbas Liyamm1 inşallah çok erken kimyasal yada boş gebelik gibi bir durumda çıkmazsa inşallah hamileyim sanırım :)
Aleynacavdar Hndndemirbas canım inan benim bundan daha silikti cizgim görmekte zorlanmistim hemen kan testi verdim aynı gün değerim 28.75 çıkmıştı şuan 11+4 olduk çok şükür 🤲🏻🤲🏻bencede var
Hndndemirbas Aleynacavdar sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻yarın test vereceğim bakalım sonucu bende çok merak ediyorum 🙈