Hndndemirbas ![ ] Bugün adet günüm sürekli şeffaf bir akıntı oluyordu normalde olmaz test yapmak istedim hafif bir çizgi çıktı
_Abdullayeva5_ Hndndemirbas varrrrrrrrr sağlıkla gelsin amin🥰bir arkadasimdada boyle olmuşdu hamile simdi dogurucak kasımda sağlıkla amin insAllah
Hndndemirbas Hdhdhsjsj çok heyecanlandım 🙈ve de çok merak ediyorum kan versem çıkar mı acaba , hastaneye gitsem kan alırlar mı ?
Hndndemirbas _Abdullayeva5_ İnşallah canım 🙈testlerin yanılma payı var bu ay doktora gitmiştim değerlerim kötü çıkmıştı ve doktor çok umutlu konuşmadı şuan çok şaşkınım
Hdhdhsjsj Hndndemirbas evet canım acile git test ver 2 saate çıkar tabiki bende adet günüm de bu sekilde silik çizgiyle öğrenmiştim😊
Hndndemirbas Hdhdhsjsj acile bunun için gitmeye de utanıyorum 🙈 hamilelik testi için mi geldim diyeceğim ?
Rabiakltk5 Hndndemirbas canım benim bat 26 bugün bende test yaptım ayni böyle cikti bugün yarın gidip kan vericem
_Abdullayeva5_ Hndndemirbas Allah verdiyse doktor napsin kizzz insAllah olur olsada sağlıkla gelsin aminnn🥰🤲
Hndndemirbas Rabiakltk5 bende pazartesi günü gidip test vermeyi düşünüyorum hakkımızda hayırlısı olsun canım inşallah varsa da sağlıkla kucağımıza alalım
Hdhdhsjsj Hndndemirbas günüm geçiyor diyin yaparlar ama isterseniz kadın doğuma gidin ptesi oda olur 🐣
ahsenka asel-yasarrr Eskişehir’de yaşıyorum. Kadın doğum aciline gitmeniz lazım dediler. Oraya da gittiğimde adetinizden bir hafta geçerse daha doğru olur şimdi yapmayalım dediler 😒
asel-yasarrr ahsenka hangi hastaneye gittiniz acaba bana garip geldi biraz ama olabilir tabi yunus Emre devlet yapar gibime geliyo
asel-yasarrr ahsenka ve ayrıca bu idrar testi değil bir hafta geçmesine hiç gerek yok kanda daha çabuk belli olur idrara göre yanlış söylemişler
ahsenka asel-yasarrr kimyasal geçirdim daha öncekinde diye söyledim. 1 hafta sonra daha doğru sonuç çıkar dedi
ahsenka asel-yasarrr Osmangazi Üniversitesinde bir tanıdığıma gitmiştim gelmişken acile uğrayayım dedim. Yapamayız dediler . Şaşırdım