Merhaba sevgili anneler. Şuanda 12+4 günlük hamileyim. Hamile kaldığımdan beri beslenmeme dikkat ediyorum. Aşırı kilo almamak için elimden geleni yapıyorum haftada 3 gün yürüyüşte yapıyorum. Arada fazla kaçırdığım oluyor ancak dengelemeye çalışıyorum. Özetle gebelikten önce beslendiğimden daha fazla beslenmiyorum. Sadece eskiden ara öğün yapmazdım tek iki öğün beslenirdim. Şuan hamile olduğum için ara öğünde yapıyorum. Buna rağmen şimdiye kadar 3.5 kilo almışım… benim gibi olan var mı gerçekten moralim o kadar bozuldu ki bir lokma yemeye korkar oldum. Bu durumda ne yapabilirim ? 😞