Numberone durumun ne derece bilmiyorum ama ben yaygın panik atak hastasıyım belki seninkide hamilelikte oluşan bir panik atmaktır psikoloğa git istersen,benim için artık geç 38 hafta oldum hayatı hem kendime hem yanımdakilere zehir ediyorum,sürekli acile gidiyorum, bütün gün istisnasız yataktayım çıkmıyorum ve her saniye birşey düşünüyorum sonra bebeğime zarar verecek diye düşünüyorum, böbrek rahatsızlığı felan da var o yüzden daha çok korkuyorum devlet hastanesine gidiyorum doktor sabit değil kimse sorunlarını önemsemiyo son haftaları İ kendime zehir ettim resmen böyle şeyleri yaşamamak için sen erkenden psikoloğa git faydası oluyor.