Numberone canım geçmiş olsun hamilelik süreci psikolojik rahatsızlıkların kat be kat arttığı bir süreç malesef ben doktorumla konuştum bende de ufak bir kaygı ve endişe bozukluğu vardı hamilelikte zirve yaptı 6. Ayıma kadar öyle kötü geçti ki ya destek al derim yada kendi kendine telkin yöntemi buplatform benim büyük kurtarıcım oldu Allah razı olsun arkadaşlar hep destek oluyorlar burda kendini kötü hissettikçe buraya yaz