ZumrasMom_ Perşembe günü akşam mercimek tanesi kadar bi kan geldi sonrasında ise leke dahil hiçbir şey gelmedi. Az önce de peçeteye renksiz yoğun bi şey geldi yapışkan ve sümük tarzındaydı. Nişan olabilir mi? Doktor regl kanaması gibi kanaman olur demişti
ms_annisko ZumrasMom_ benim renksizdi hastanede gelmişti sancı çekiyordum o sıra gelmişti, dediğiniz gibi kendini fark ettiriyor çok yoğun bir şey akıntı ile karışması imkansız bence
Comeasli ZumrasMom_ canim ilişki oldu mu olduysa korunmasiz olduysa ener ki o gelen yoğun sumuksu şey sperm
blueberyy00 ZumrasMom_ doktor bana renkli olur vs demedi yoğun sümüksü akıntın gelebilir nişan diye demişti
ZumrasMom_ blueberyy00 sabahtan beridir sürekli bi ıslaklık hissediyordum yoğun akıntı gelince ıslaklık hissi de gitti kuruluk var şimdi. Bi alakasız var mı acaba
234Seda blueberyy00 ben 36 haftalığım 1 aydır var akıntım az şekilde sümüksü şeffaf renkte nişan mı acaba
gulozgrr 234Seda bende 36 haftalık hamileyim 1 aydır aynı şekilde devamlı sümüksü akıntı geliyor. Hep olduğu için önemsemedım ama bilemedim ben de
blueberyy00 234Seda yok sürekli gelmezmiş nişan sarımsı veya pembe veya kanka karısık sümüksü bir kere yoğun gelirmiş
234Seda gulozgrr bende önemsemedim hiç doktora sormadım ama pazartesi randevum var sorucam geçen hafta gittiğimde çatı muayenesi yapıldı sadece rahimde yumuşama olduğunu söyledi
ZumrasMom_ Seh999 evet renksiz dedim ama sarıya yatkın bi renkti rahim yumuşamaya başlamiş psrmak ucu kadar acılmam da var ara ara sancılarım da oluyor ama şiddetli değil
234Seda ZumrasMom_ ben 36 haftalığım geçen hafta 35+2 haftalıkken gittim kasıklarımda ara ara ağrı oluyor karnım sertleşiyo bebek toplanıyo hep, dr çatı muayenesi yaptı yumuşama olmuş dedi açılma ne zaman olmaya başlar acaba