eda9616 hemsireanne16_ merhaba ben de İnegöl 17 haftalığız cinsiyeti daha öğrenmedik hangi doktora gidiyorsunuz
eda9616 Zeynep1121 merhaba ben de İnegöl 17 haftalığız cinsiyeti daha belli olmadı hangi doktora gidiyorsunuz
Canan-_16 Yagmurakyurek bende başta oradaydım ama çok daha iyi bir doktor buldum o yüzden değiştim doktorunuz kim ve ben doruktan memnun kalmadım
Canan-_16 Mmeleklr2 ya iki defa gittim gebelikte kalbi durmasına rağmen bana iğne bile yazılmadı istedim bişi olöaz dediler sonuç kaybettim ama şimdiki doktorum çok ama çok iyi doğumunda onda yapıcam kontrolleride