eda9616 Zeynep1121 merhaba ben de İnegöl 17 haftalığız cinsiyeti daha belli olmadı hangi doktora gidiyorsunuz
16Gizem16 Umut-2021 ben özel muayene de yaptırdım doktorum yönlendirdi Mehmet Özgür akkurtta 2250 verdim riskli gebe olduğum için ama Ahmet bey var FSM de 1500 de o demişti bayada iyi bakıyor oda 1 saate yakın sürüyor
hemsireanne16_ Umut-2021 Lotus plaza da 6 eylülde Aliye Balkan Özmen e gittim çok çok ilgiliydi 1500 tl idi fiyatı 🥰
aresinannesi1 16Gizem16 bende Mehmet hocanın hastayım daha önce 5 aylık gebelik kaybım var da sizin risk nedir
Umut-2021 Umut-2021 ilk hamileliğimde devlet çok gereksiz saçma sapan şeyler söyleyip çok korkuttular bizi bunda özele gitmek istiyorum ama çok pahalı mı acaba diye sormak istedim