Eda0509 ben şu an 6+6 gebeyim kahverengi akıntım olmuştu fakülteye gitmiştim muhtemelen asistanlardı bakan bana bi şey demedi ama kendi arasında bu kızın septum anomalisi var dedi diğerine. sadece karın usg ile bu belli olur mu bilmiyorum bana sonrasında hiçbir şey söylemedi. Daha öncede defalarda karından farklı doktorlara usg oldum hatta hamile kalmadan öncede oldum kimse böyle bi şey söylemedi aklım almadı.