Selinnnce çok teşekkür ederim cnm. İlk önce sen rahim filmini mutlaka çekil cnm. Gerçekten perde varmı yokmu öğren bi. Ultrasonla kesin perde var diyemezler. Rahim filmi en doğru şeyi söyler çünkü. Ben eskişehirde Osmangazi üniversitesinde oldum ameliyatı. Güvenilir bi doktordu. Ameliyat sonrası ve ameliyat sırasında hiç bir sorun yaşamadım cnm. Ağrım filan da çok az oldu. Korkulacak bisey değil gerçekten. Ameliyat olduktn snrada 1 gece hastanede yattım zaten. Kanamam filan da çok az leke seklinde gelmişti. Ameliyat sonrasında 2 ay korunma veriyor zaten cnm rahimin iyilesmesi için. Ve ilaç filan veriyor antibiyotik vs. Baska bi şey de yok zaten. Ameliyatta zaten tamamen uyutularak oluyor. Ben hiç birsey hissetmedim bile