Aabbccc giderek azalır bende öyle oldu 9.gündeyim bel ağrısıda olabilir oda normal çok şükür hafif atlattık OHSS çok şiddetli bisey çünkü ben doktordan cıkınca bebek olmus olmamıs artık önemli degil saglıgım daha onemli dedim onun bilincine vardım ilk aşılamam bu evet ama eger olmadıysa üzülemyecm kesinlikle biraz ara vercem vucudum dinlensin ilaclar atılsın çünkü önceki 3 ayda klomen tedavisi gördüm vücüdum her ay igne ilaca maruz kalıyor buda iyi değil tabi rabbimin mucizesi cok umudumuz hep var belkide oldu bile ☺️