Aabbccc şöyle anlatıyım başımdan geçtiği için aynı şeyler yardımcı olmak istiyorum size çünkü o agrıyı iyi bilirim maalesef…Gonal f ve pergovis igneye 150 doz olarak başladı benim doktorum benim yumurtlama sorunum yok zaten fazla başladığını düşünüyorum zaten olan oldu neyse.yumurtam olustu cok güzel bi tane çatlama ignesi vuruldu hergün takip edildi bi sorun yoktu aynı sizin dediğiniz gibi olgun yumurtam çatladı ya aşıyı öyle yaptılar zaten aşıdan birkac gün sonra gaz sancısı gibi başladı bu olay bıcak saplanıyor gibi gaz ve afedersin büyük tuvaletimi yaparken acı cekiyodum sancıdan bende bagırsakla ilgili sandım sonra artık bu kasık agrısından yatakta saga sola dönemiyordum oturup kalkmak eziyetti artık dayanamadım doktoruma gittim baktı ki yeni küçük yumurtalar var çatlama iğnesinden sonra oluşmuş yani cok uyarılmıs yumurtalıklar buna OHSS deniliyor hafif orta şiddetli gecirenler var eger öyleyse dikkat edin doktorunuza gidin ve tek çözümüde benim gibi hafif atlatıyosanız bol su içmek şimdiden başlayın litre litre su için her ihtimale karsı doktorunuza gidin bi baktırın ultrasonla