Bende tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım ve şu an 37+4′teyiz. Kavuşmaya çok az kaldı. Hamileliğin ilk zamanlarında ben hiç ağrı sızı yaşamadım. Sizlerde muhtemelen idrar yolu enfeksiyonu oluştu, bununla.ilgili mutlaka doktorunuza bilgi verin, idrar ve kan testiyle sonuç anlaşılabilir. İlk zamanlar da sık sık dinlenin ve mutlaka ayaklarınızın altına yastık koyun. Bolca su için. Rabbim hepimizin evladına sağ salim kavuşmayı nasip etsin 💕🙏