Ah canım ya tüp bebek olunca insan daha bir evham yapıyor lütfen kendine dikkat et özellikle ilk 3 aylık dönemde çünkü ben ilk öğrendiğimde dikkat etmedim yani çok gezdim sonra 6 haftalıkken adet kanaması gibi kanama yaşadım düştü sandım pırtı bile düşürdüm ama şükür bir şey olmamıştı o günden sonra ilk 3 ay yattım düşük önleyici iğneler kullandım arada kanamalarım olmuştu gecenin 3 ünde acile gittiğim oldu aman ne kötü süreçti bende yanma falan olmadı sadece ilk belirti hafif kasık ağrısı ile kahverenkli yerleşme kanamam olmuştu gögüslerimin ucu sızlıyordu herkes aynı belirtileri yaşamaz çoğu kişi adet belirti ile aynı olduğu söyler 🙏 9 ay uzun bir süreç ben o kanamalardan dolayı bu süreci kendime zehir ettim ilk 3 aydan sonra kanamam olmadı ama çok çok dikkat ettim 🙏özellikle tüp bebekte kanamalar sık rastlanan bir durummuş 🙏 şimdi bebişim yanımda onlar küçük mucizeler hamileliğin tadını çıkar 😂😂🙏