Sevgi93 canım ben 4. Aydan beri gidiyodum memnundum güler yüzlü ama ben o hastaneden paket aldığımdan beri benden hiç kan idrar vs. Tahlil istemedi. Mesela arkadaşım başka hastaneye gidiyor ondan ayda bir istiyor. Ya da önerilerde bulunmuyor şunu yapmalısın şunları yemelisin şunları yapmamalısın ya da yememelisin diye. Yani başka doktorlarla karşılaştırdığında üzerine fazla düşkün olmadığını anladım. Devletten iyi o konuya sözüm yok ama biz ilk kez gittiğimiz için bilmiyoruz ve bize iyi geliyor. Sadece ultrasonla bakıp gönderiyor bu kadar. Çoğu hastanede böyle değil işte.