Gizemihsan Haftada bende serklaj oldum şuan 26 oldum. Crp sürekli düşüp çıkıyo aranızda yaşayan var mı 16 mm yattım şuan 29 çıkmış. Bir de yatmaktan artık heralde hafif belim ağrıyo. Yüksek haftaları görünce umutlanıyorum ama bir yandan da endişeliyim.
Ziynet_demirkan Gizemihsan bende 3 hafta önce Serklaj oldum Sımdı 20 haftalık olduk Crp benimde ilk yukseldı suan düştü bakalım ilerleyen haftalarda nasıl olucak crp