Birmelekbirbebekannesi Mihribansarma 34+5im 38. Haftada planlı sezaryen olacağm o zaman alinacak inşallah
Sedamert03 Mihribansarma merhaba canım 12. Haftada dikiş atıldı , 36. Haftamda alındı . Şimdi 37 ye girdim :)))
Mihribansarma Sedamert03 hadi hayrlisi olsun nasıl alındı narkozlami sizde mi normal doğum dusunuyirsunuz
FdLadybug Mihribansarma 23. Haftamdayim 10 gün önce acil serklaj yapıldı. Yatıp dinleniyorum 36. Haftaya kadar gidersin şuanlik sıkıntı yok dedi. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤗
Tugcedoruk Bende burada kalayım gebelıgımde serklaj olmam gerekiyor rahım agzı yetmezliği tanım var 22 haftalık kaybım var malesef
Seydaa123456 Ziynet_demirkan ben hep ama hep yattım 21.haftamda oldum 1 bucuk ay tuvalete bile kalkmadım sonrasında da sadece tuvalet yemegi bile yatakta yedim oturmadım bile ne kadar kalkmazsanız o kadar iyi tabiki ileri hafta ve acil serklaj oldugum için erken haftalarda hareket kısıtlaması daha serbest oluyor hepimiz saglıkla kucagımıza alalım inşallah
Sedamert03 Mihribansarma yok canım ne narkozu baya uyştırmadan alındı , çok acıdı ama anlatamam. Evet normal düşünüyorum inşallah
Figenindunyasi Seydahmet merhaba bende 13. haftada oldum henüz 5 gün oldu rahimde ağrı oluyor birde dün sağ kasıkta batma oldu sizde şikayet varmi
Seydahmet Figenindunyasi ara ara oluyor ama beni asıl zorlayan bel ağrısı.belimin Sol tarafımda inanılmaz bi ağrı. Yaşadıklarımız normal bence. basit de olsa ameliyat geçirdik sonuçta
Lavinya34 Ziynet_demirkan ben 3 defa enfeksiyon geçirdim şu an yine antibiyotik kullanıyorum. Doktorum hem serklajdan dolayı hem de kullandığım progestandan dolayı enfeksiyona daha meyilli olduğumu söyledi. Evden dışarı çıkmıyorum bile ama oluyo işte
seymakrky arkadaşlar kasılma nasıl oluyor ya sürekli yattığımdan mıdır nedir bebiş hep hareketli ve bazen canım acıyor normal mi değil mi asla anlamıyorum insan bebek hareketlerinde de stres olur muymuş olurmuş bunu da yaşayarak öğrendim yani 😔
Ozgeelgun melikemre20 bizde 20 li haftalarda geçse keşke hemen diyorduk geçiyor ama merak etmeyin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim
Mihribansarma Sedamert03 bazı doktorlar hafif narkoz verdikleri için söyledim hayrlisi olsun şimdi nasılsınız ağrınız oluyormu kaç haftalık oldunuz