Seydaa123456 Evet canm 37+1 de falan gtcem bebekte braz önden gdyo zaten suanlik kilosu falan iyi benm bekleme gbi lüksm yok başka sebeblerden dolayı riskli, haftadan dolayimi telaşlaniyosun anlamadm 37 gayet normal bi hafta erken falan degl bnce 35 de 36 da doğum baslayanlar bile kuveze girmeyebiliyo.Bebegin gelişimi normalse korkma 37 de herşeyini tamamlamis oluyo zaten.Normal dogum zamanı 37 40 arası zaten.