Gzmary35 benim bebeğim çok erkenden döndü başı aşağıda ilk döndüğünde aşırı aşağıdaydı o şekilde dikişlere baskı yapıyordu resmen yürüyemiyordum , doktorum her gün 2kez en az 15dk kalça altına 2yastık koy ve ayaklarını havaya dik demişti onu yaptım ve aşırı rahatladım bebeğimin baskısıda azaldı kaç haftadır gidiyoruz seni rahatsız edecek konumda değil yukarı çekti kendini diyor , bi deneyin isterseniz sizde 😊 nst ye girmeye başladınız mı peki siz ?