NimetDilmen Arkadaşlar 8+2 qunluk hamileyim. Buqün doktor kontrolum vardı. Şeker ve tsh (troid) yuksek çıktı ilac kullanmam qerekiomuş. Bu durumu yaşayıp bebeqini saqlıkla kucaqına alan varmi?
2018istanbul NimetDilmen bilgim Yok ama sağlıcakla alırsınız inş. Bebeğinizi kucağınıza dr bişey söylemedi mi
zge_frdi NimetDilmen benimde troidim düşük 32 haftam bitiyor en başından beri ilac kullanıyorum bunun icin ayda bir tahlil yaptırıyorum
Deletedmom344 NimetDilmen NimetDilmen Doktorun dediklerini uygulayın, yediklerinize, içtiklerinize dikkat edin, ha bir de moralinizi yüksek tutun her şey güzel olur.
Hulya00 NimetDilmen dua edin bol bol ve karnınıza elini koyup 21 kere besmele çekin bendede vitamin b12 düşük çıktı bende ilaç kullanacagım bol dua edinnn bi sıkıntısı olacagını zannetmiyorum tadıgım birindede çıktı ilaçla geçti ve kucagına aldı sağlıklıca bebegini inşallah sende kucagına saglıklıca alırsın içini ferah tut ☺️
NimetDilmen 2018istanbul AMİN İnşaAllah 🙏 İlaclari duzenli kullanip 1 ay sonra kontrole qitmem qerektiqini söyledi
NimetDilmen zge_frdi Düsük olması da yüksek olmasıda zararlı dmi 😒 ALLAH şifamızı versin de duzelsin deqerler. Ben daha 8 haftalıqım
Fatmanurgl Benimde triod yüksek çıkmıştı hemen doktorum dahiliyeye yönlendirdi ilaç verdi bana kullandım geçti hamilelik de çıkarmış ve Doğum oldugunda yada Doğumdan önce geçermiş şuan 32 haftalıklığız Allah’a şükür hiçbir sorun yok çok dikkat et lahana türü bişey sakın yeme geçene kadar doktorum bana öyle dedi ben bir kaç kere yemiştim bogazımda yanma olmuştu
NimetDilmen Fatmanurgl Lahana mı en cok tükettiqim şey kırmızı lahana. Cuma qunü troid polikinliqine qitcem ilac yazcaklar. InsaAllah bi sorun olmaz ALLAH ın izniyle kucaqımıza alırız bebeklerimizi
Fatmanurgl NimetDilmen kesinlikle yememen lazım kırmızı lahana normal lahana zaten yesen bile Boğaz’ın yanacak benim geçmesine rağmen yediğimde hala o yanmayı hissediyorum gibi benimde o haftalarda çıktı 2-3 hafta kadar kullandım ilacı zaten çok bir seçenek yok hamilelikte ilaçta büyük ihtimalle ayni hapı yazarlar düzenli kullanırsan 1 ay içinde geçer ama dikkat et inşallah geçer hemen 😘
zge_frdi NimetDilmen ben gebelik testi sirasinda ogrenmistim ama ilacla normal seviyede tutuluyor korkacak bir sey yok malum bebek depolarimizi tuketiyor
NimetDilmen Hulya00 ALLAH hepimizin şifasını versin saqlıkla kucaqımıza alalım İnşaAllah, yapcam dediklerini canm saqol 😊
Yalinn8 NimetDilmen ikisi de cogumuzda cikiyor gebelige bagli olarak, bend e tiroid ilaci kullaniyorum, her ay duzenli tahlil, ilaci dogru ve duzenli kullanin dengeleniyor zaten, insan ilk duydugunda tedirgin oluyor ama zamanla alisiyorsunuz surece😉
NimetDilmen Yalinn8 Dediqin qibi oldu bende tedirqin oldum ama icimi rahatlattınız. Cuma qünü hastaneye qitcem ilac yazcaklar ve duzenli kullancam. InsaAllah senin benim ve bütün yüksek düsük ckanlarn ki normale döner de skntı olmaz 😊
Hatice66 NimetDilmen canım tiroid bı cok insanda var dorum yapılcak bsey yok ilacını düzenli içer tuzu kesersen sorun olmaz benım hamılelıkten önce vardı ilacımı düzenli kullanmadıgım ıcın yuksek cıktı bıraz şuan ilaç kullanıyorum 37+2 hamileyim bebeğim cokta sağlıklı Allaha şükür 😊 🙏🏼
NimetDilmen Hatice66 Cok şükür canm ALLAH saqlıkla kucaqımıza almamızı nasip etsin. Tuzu kullanıorm ama azaltmaya calıscam artık yeterki normale dönsün. Cok teşekkür ederm bilqin icin 😊
NimetDilmen Fatmanurgl Cok saqol canm benim İnşaAllah cok cabuk qecer. Benim ilk hamilelqim düsukle sonuclandı ya simdi cok korkuyorm ister istemez Lahanayı asla yemem artk 😘