preggie Daha bebek haberini dün almamiza ragmen aksam hem kiz hem erkek icin isim kararini verdik bile galiba 😅 Yade veya Ediz, saglik sihhatle gelsin bebegim insallah! 🤗 Listemdeki erkek bebeginisimlerini paylasayim; Eymen Esad Ayaz Malik Yamac Aras Ediz Malik Atilla Kerem Alp Yağız Yasir Ömer Asaf
Semas preggie dün isimlere bakarken burda bir kadın eymen ismiyle ilgili bir yorum yapmış isimden soğuttu beni ya yoksa bende çok beğeniyordum eymen isimliler hasta oluyormus felan yazmış 😱
Demet48 Kizlar eşimin babası kendi ismini koymak istiyo erkek bebeğimiz var benim de canımm istemiyorum napiyım bilemedim
Yarenelibol Demet48 tabikide karşı gel artk öyle birşeymi kaldı biz koymadk çok dedi ama bnde babamın adını koyarm o zaman ne eksiği var ki dedm sendn çok faydası var bize dedim eşimin adını koydk çok istedi yanınada kndi buldum ismi koydm o isimle seslenicez en mantıklısı bu bni koymadılar die sölenior orda burda çokta umrumda yani bu devirde dede ismimi konurmuş saçmalk yapma öyle bi hatta ama çok seviosan ismide güzelse çif isimde yapabilirsin kırmamak adına belki
2405 Demet48 sende yanına ikinci isim olarak kendi babanın adını koy canım yada isdedigin bi ismi koy
Fatmanurgl Demet48 Eğer eşini çok seviyorsan koy yanına da kendi istediğini koyarsın bende çok karşıyım anne baba isim koyulmasından ama benimde şuan erkek bebeğin olacak çok az kaldı bu aya kadar çok direndim çok kavga ettim eşimle babasının ismini koymamak için sonra baktım ki eşim ailesiyle benim aramda kalıyor ve İnan bu durum çok kötü o yüzden ben istediğimi oda kendi babasının ismini koyacak sadece eşimi çok sevdiğim için koyuyorum ❤️
preggie Demet48 benim esim babasinin ismini koyabilir miyiz diye bir rica da bulundu. Dini bakimdan cok guzel bir isim, gobek adi olarak olur tabiki dedim. Oyle birsey yapmani tavsiye ederim.