umrumdadegil Merhaba kızlar nasılsınız hamilelik nasıl gidiyor kaçıncı haftadasınız doğum ne zaman cinsiyetler nedir 🥰 gün icinde neler yapıyorsunuz ben çok sıkılıyorum 😕 Bu arada 22 haftam ve bebiş erkek🥰
Premsesko umrumdadegil An itibari ile 20 olduk 🧿❤️ Oğlum olacak inşallah 🧿❤️ biliyorsun benim biraz ağrılı geçiyor sana hep yazıyorum 😂 kızılcık şerbetine 0 dan başladım full onu izliyorum yatıyorum açıkçası 😂
Fatmanuray_0610 umrumdadegil bende 22+6dayım karnım bi anda büyüdü çıktı anlamadım hiç desem detaylı ultrasonun heyecanıyla geçti bu hafta ogluşumu gördük çok iyi herşey bakalım saflıkla alırız kucağımıza inşaAllah
Kanalize umrumdadegil 36+1’iz günümüzü bekliyoruz acele etmez inşallah diye dua ediyoruz günler genelde yatarak geçiyor hiç kalkmak istemiyorum ağrılarımız oluyor ama en çok bebiş baskısını hissediyorum sanki altıma kaçırcam 🙈 son zamanlar geçmiyor🙃
e_blue_sky_a umrumdadegil evet ben de sıkılıyorum. 22yim ben de. Yürüyünce dolaşınca rahim etrafında acılar oluyor. Korkuyorum. Çıkmıyorum evden uzanıyorum yatıyorum vs… az kaldı
umrumdadegil Premsesko maşallah 😍 biz biraz fazla pimpirikliyiz 🤣🤣ay bende başlasam bi diziye ama eski diziler daha çok hoşuma gidiyor öneri alabilirim😂😂
damla097 37+1 den merhaba kız bebiş bekliyoruz aşırı zorlandığım haftalar burun tıkanıklığı nefes darlığı yalancı sancılar kasık ağrısı kol ağrısı doktor yarın gel sezaryen yapalım dese koşacak moddayım (normal doğum istiyordum tabi) 😂🤭
umrumdadegil damla097 ay Allah güzel bir doğum nasip etsin inşallah 😍 en korktuğum haftalar sanırım çok mu zorluyor🤭😂
umrumdadegil Fatmanuray_0610 kimisi yavaş büyüyor kimisi bir anda çıkıyor 🤭 maşallah bebişe inşallah hepimiz sağlıkla gelsin😍
Premsesko umrumdadegil evet maalesef herşeyi araştırıp bende var mı diye düşünmekle geçiyor günün yarısı 😂😂 muhteşem yüzyıl izlemediysen muhakkak öneririm birde aşk ve ceza vardı Nurgül Yeşilçayın eski dizi oda güzeldi 😂
birhamilelikgunlugu umrumdadegil mardine aşık olarak (izmirliyim uzaktan yakından alakam yok) Sıla dizisi çok anlamlı geliyor tadında bir dizi tavsiye ederim töre anlatılıyor 🥰
damla097 umrumdadegil amin inşallahhh 🙏🏻 ilk gebeliğim hiç bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim ilk trimestera kurban olayım diyebilirim hem zaman geçmiyor hem yataktan kalkamıyorum çok zor çok enerji geliyormuş uygulama öyle diyor ama bende tam tersi oldu 😅
umrumdadegil Premsesko düşünme düşünme artık büyüdü hareketler daha sert olacak artık eskisi gibi olmuyor 🤭😂 aşk ve cezayı bakayım bi hatırlayamadım da onu😂
Kelebekkk01 umrumdadegil kızlarr boğazım çok ağrıyor yutkunurken ne içmemi önerirsiniz öksürük tutacak diye çok korkuyorum
umrumdadegil Kanalize yaklaşmış2 hafta daha beklese kurtarır kendini artık🥰 aşağı mı daha çok baskı yapıyor yukarı mı 😂bir de en zor dönemleri ne zaman sizce
Kanalize umrumdadegil aşağı tabiki altıma kaçırcam diye korkuyorum kendini ittirdikçe🙈🙈 günümüz 38+5’e aldık ☺️ ilk üç ay bulantıdan son üç ay da ağrılardan zor geçti benim sonlar daha zor bence 🙂
umrumdadegil Kanalize sezeryan mı olacak sağlıkla gelsin inşallah 😍 ay en korktuğum zamanlar çabuk gecer inşallah 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Minisannesiii 36+6 haftaligim kasık ağrım inanılmaz derecede çok fazla bu ikinci gebeligim İlki normal oldu bu kadar ağrı olması normal mi anlamiyorum😐😔
umrumdadegil Minisannesiii sanırım her bebiş için hamilelik farklı geçiyor az kalmış sizinde biraz daha sabır 🥰
umrumdadegil damla097 uygulama bizi kandırıyor demekki😂😂 benim nasıl geçecek bakalım merakla bekliyorum🤭