Fatmaaa95 doğumum 2 Nisan gibi gözüküyor şimdilik 17+2 oldum 25 inde randevum var kağıda yazdiricaktim ufak bı kutlama için vazgeçtim hemen ogrenicem dayanamiycam 😂😂bu zamana kadar zor bekledim valla çoktan ogrenirdim ve biraz ağrılı geçiyor kasık ağrıları mide bulantısı falan geçmiyor ya ilk hamileliğim gül gibi geçmiş bunu anladım şimdiki çok farklı ne yesem direk dokunuyor miğdeme