Cekuli Ruyam34 mustela sebamed e göre daha kimyasalsız ben bioderma almıştım sonra araştırma sonucu içeriği temiz olduğu için bübchen aldım
Ruyam34 sonsuzmasalim Sizin semabed üzerinde tarihleri var mı baktığım yerleşe tarih yoktu o yüzden kafam karıştı
Sumeyyegyretli Cekuli bübchen marketlerde bulabiliyormusunuz ? İnternet üzerinden mi alıyorsunuz yoksa
sonsuzmasalim Sumeyyegyretli Ruyam34 Cekuli bübchen almanyada her yerde satiliyor fakat burdaki ebeler pek tavsiye etmiyorlar cok kimyasal madde var diyorlar🤔 ben bebekken annemde bende kullanmis ama ve cok memnundu. Ben ama suan ebeler öyle söyledigi icin bübchen‘den hic bir sey almadim. Türkiyede nasil bilemicem ama 🤷🏽♀️
Minikpanda Ruyam34 genelde butarz bakim urunleri kapagı actiktan 12 ay sonra oluyor ama canim alt kisiminda kapak resmi ve 12 ibaresi mevcutmu kontrol edebilirsin gozden kacirmissindir buyuk ihtimalle genelde alta yer aliyor
Selim_Alparslan Ruyam34 bizim komşu kullanıyor canım çok memnun ve kızının cildi yumuşacık merak ediyordum ne kullanıyor diye bübchen kullanıyormuş banada mustela veya bübchen öneririm dedi
Odaanne Ruyam34 henüz kullanmadım ama Mustelanin setini aldım nasip olursa onu kullanacağım inşallah bebeğime . Üzerinde %99 doğal kökenli içerik yazıyor.
nergisog Ruyam34 mühendisinoglu diye bir sayfa var instada. Sebamedi önermiyor. İçeriğindeki kimyasallar zararlıymış. Mustelayı önerdiği postunu görmüştüm. Bir incele istersen
Blackmelody Nursen21 himalaya markanın sadece bebek yağı iyi diğerleri kimyasal içeriyor diye onerilmiyor
Miss Ben mustela aldım set olarak pişik kremini kendimde kullanmak zorunda kaldım hemen yumuşacık yaptı kızarıklık falan kalmadı
AlyaDerin21 Ruyam34 Ben bebeğimin tüm ihtiyaçlarını sebamed ‘den aldım ama daha Doğum yapmadığım için kullanmadım daha 😐
Kenanizm18 Ruyam34 sebamed ürünlerinin tarihleri ile cok oynanıyor tavsiye etmem. Ayrıca temiz bi ürün degil mustela cok daha iyi fiyat yüksek gelirse bubchende iyi.