tugbadurmaz34 Mrikgn rakamlar hiç önemli değil çünkü herkes aynı günde hamile kalmıyor belki sizin adete çok yakın tutmuştur büyük ihtimalle o yüzden belki düşük gelmiştir 🥰
tugbadurmaz34 Mrikgn aynı ben 😂😂😂 ilişkiden hemen sonra kuruyorum kafamda birkaç güne acaba bu gebelik belirtisi mi tuttu mu şu an hamile miyim acaba neyse yine hamiley mişim gibi davranayım falan 🤣🤣
Elfckmn Ben normal gebelik testiyle 4 gün kala öğrendim bir gün sonra test verdim beta 300 civarı çıkmıştı kızımda da yine kaset testle 1 hafta kala öğrenmiştim beta 54 cikmisti
Bahaarrrk Mrikgn bu sabah yaptim ben erken gebelik testi 4 5 dk içinde cift oldu kan verdim 66 çıktı sonucum
Bahaarrrk Mrikgn son bat 21 eylülde ben 20 Ekim’de öğrendim ama benim ovulasyon döngüm uzun 34 gunde bir oluyor yani 4-5 gün önce öğrenmiş oldum. Ovulasyon döngünüze göre bakın bence herkesin yumurtma zamani aynı olmuyor.
Mrvkurt Mrikgn Bu ay yumurtlamayı degerlendirdim dün de tahlil verdim başka birşey için doktor her ihtimale karşı beta da yapmış ama tabi ki bişey yok negatif o yüzden merak ettim bat 31 henüz var kanda bu kadar erken belli olmaz heralde