Mrikgn umrumdadegil ben 10 gün kala öğrenneleri de okudum da gerçekten olabilir mi böyle bişe çok ilginç
umrumdadegil Mrikgn bende gördüm ama bence çok zor yani benim 4 gün kala bile çok çok silikti nerdeyse görünmüyordu yani onların adet döngüleri çok uzun olsbilir belki
tugbadurmaz34 Mrikgn ben 7 gün Kala da yapmıştım detaylı bakmadan attım negatif sandım 5 gün kala yaptım pozitif çıktı 58 di kanda normal bence
tugbadurmaz34 KuzeyinAnnesi10 beta herkeste aynı olmayabiliyor bazen çok yüksek çıkabilir çoğul gebelik sanarsın ama tektir bazen de çok düşük çıkar insan hemen olumsuz düşünür ama sağlıklı gebelik geçiren de olabiliyor enteresan o yüzden değer aralığı geniş tutuluyor 🥰
Cankuss35 Mrikgn ben reglime 1 gün kala normal kaset test ile öğrendım çok silikti sonra erken gebelik yaptım daha belirgindi olursa hertürlü çıkıyor ama yeniyse daha silik çıkıyor tabi
Ftm_75 Mrikgn Aşko Ben yumurtlamadan 10 gün sonra yani bugün gebeliği öğrendim erken gebelik testiyle ve değerim çok yeni çok küçük
tugbadurmaz34 Mrikgn rakamlar hiç önemli değil çünkü herkes aynı günde hamile kalmıyor belki sizin adete çok yakın tutmuştur büyük ihtimalle o yüzden belki düşük gelmiştir 🥰