Arsalarven bende 6+5 de gittim çarşamba günü sadece keseyi gördük ne bebeği nede kalp atışını göremedik, herkeste farklılık gösteriyormuş. Bende endişelendim baya boş gebelik mi vs. Diye ama inşallah Rabbim size de bana da sağlıklı bir gebelik nasip etsin 🤲 içimizi ferah tutalım