Busearslnn
Busearslnn hiç telaş yapma.. benim bebeğim de tüp bebek tedavisi ile oldu şuan 5 aylık hamileyim. Sadece yat hicbir sey yapma kesinlikle diyemem aklını oraya kilitleme, oyalan, ev islerini(agır olmadıgı muddetce) yapabilirsin.. benim doktorum transferden sonra istersen tatile git dedi, ister istemez insan korkuyor tutunmazsa diye ama rahminle alakalı bir sıkıntı görülmediyse zaten tutacaktır… saglıkla kucagına aldigin günlere hızla gecis yapman dilegimle..