minikcivcivim cancik inşallah canım ya 36′yı görürsek inşallah iyi olur yani çok topluyor bebek kendini sert yapıyor
Sinemarya58 minikcivcivim kızım 36 haftada doğdu ciğer geliştirici vurundum defalarca ve kızım hiç küveze girmedi
minikcivcivim cancik iki defa yüksek sancı coktı seruma rağmen ebe yollamaz seni diyor ama ben iyiyim çıkış istesem olmaz mı ya
minikcivcivim cancik şimdi yine nst yapıldı sancı çıkmadı sanırım serum durduracak dua edin kızlar 🙏 inşala 35 e kadar dayanır sıpacık 🙏