Ağrıyı kesmesi için serum verirler herhalde benim büyük kızım iri bebekti 36+3’te açılma başladı ağrımda vardı sonra kadınların bağırmalarını görünce benim korkudan sancım geri gitti ertesi gün açılmam olduğu için sıfır sancıyla sezaryen doğum yaptım 3280 kg doğdu küveze girmedi dr gelişimini tamamlamış demişti