Xxxmelodi666 Cerenzybk hAplara rağmen durmadan kusuyorsanz gidin serum vursunlar yoksa çok fazla sıvı kaybınz olur
Zeynomsu Kediannesi1 ben gece 3 te içiyorum uykumun arasında yoksa kusuyorum. Ama bazen bunu da kusuyorum işte sabah bi kalkıyorum midem kötü kustuğumda ilaç geliyor
fizikcianne Cerenzybk bende öyleydim 6. Haftamda başlamıştı. Suan 36 haftadayım hala aynı. Doktorumun verdiği mide bulantısı ilaçlarıyla ayaktayım. Derlerdi 9 ay kustum inanmazdım doğruymuş