Cerenzybk Kızlar merhaba özel 9 haftalık diyor devlette 8 hangisi doğru bilmiyorum ama bu civarlarda gebeyim sabahları sürekli kusuyorum ama bugün sabahtan beri açım ne yediysem yediğim gibi kusuyorum korkuyorum sizce kötü bir şey var mıdır
Kediannesi1 Cerenzybk çok normal doktorunuzdan ilaç isteyin yatmadan önce için ilacınızı şu anda da yavaş yavaş çubuk kraker yiyebilirsiniz
Ahsksdk Cerenzybk bende öyleydim yemek düşününce bile tiksinir böğürürdüm. Doktorum prillam vermişti hiç işe yaramadı bende sonra değiştirdi ilacımı ondyz diye bulantı ilacı verdi onu içtiğimden beri resmen hayata döndüm yemek yiyebiliyorum şükür
Cerenzybk Kediannesi1 çokk teşekkür ederim prilam kullanıyorum bazen ediyor bazen faydası yok çok korktum evde de tekim çok teşekkür ederim
Kediannesi1 Cerenzybk prilamı ben şey yapmıştım gece yatmadan 1 tane bir de sabah ezanında bir tane çok az suyla içiyordum bir de öğlen içiyordum o şekilde daha rahattım çünkü hemen etki etmiyor aklınızda olsun
momormom Cerenzybk zencefil çayı dene canım çok faydasını gören var Baharatlı besinler tüketme, hamur işine çok abanma, yemeklerden ziyade sade salatalar krakerler galeta peynir tarzı gıdalarla bu süreci atlatmaya bak inşallah her sıkıntın geçer
Cerenzybk Kediannesi1 evet bende bitane içiyorum yatmadan önce şey demişlerdi fazlası bebeğe zarar korktum içmiyorum bitaneden fazla 🥹
Zeynomsu Kediannesi1 ben bir taneden fazla içersem kusuyorum onu da😰 sabah ezanında içip yatarsam direkt uyursam ne ala uyuyamazsam onu da kusuyorum
Yazmelegi_ Cerenzybk doktorunuza sorun bi benim doktorum çok yoğun olduğu sıralarda sabah 1 öğlen 1 gece 2 tane içmemi söyledi oyle rahatlamıştm
Kediannesi1 Cerenzybk 29+5 ikizlerim hala günde 1 tane içiyorum doktorum aksine zararı yok yoksa aç susuz kalırsın daha zararlı diye yönlendirdi
Cerenzybk Kediannesi1 evet doğru ya zaten çevreye bakınca hep bişey söylüyorlar insan doğruyu da unutuyor
Cerenzybk momormom çok teşekkür ederim Allah razı olsun dediklerinizi deneyeceğim inşallah düzelirim 🥹
Kediannesi1 Zeynomsu çok çok az minik bir yudum su yada meyve suyuyla deneyin yada ezandan önce kalkın uykunuz ağır olacağı için hop uyursunuz bende kustuğum için öyle yaptım
Zeynomsu Kediannesi1 ben gece 3 te içiyorum uykumun arasında yoksa kusuyorum. Ama bazen bunu da kusuyorum işte sabah bi kalkıyorum midem kötü kustuğumda ilaç geliyor