Edaemkl Yesimkso içim rahatladı İnsan ister istemez korkuyor 1 tane kimyasalı var acaba yine mi olacak vs
DuyguLinaa Edaemkl seni çok iyi anlıyorum bir kimyasal bir boş gebeliğim var adetten bir gün önce 42 iki gün sonra 107çıktı bende şuan korkuyla beklemedeyim 😔 kasık ağrılarım oluyo adet olcakmış gibi allah bize bağışlasın sizede hayırlı olsun inşallah