Zeynaaa0101 33 de doğum yaptım bu nedenle ilk gebeliğimde canım. Ama proteın kaçağı tansiyon ve ödem hepsi vardı bende. Ama senin tansiyonun normale dönüyordur büyük ıhtımal ondan eve göndermeyi düşünürler. Bu aşamada sana tavsiyem tansiyonunu sık sık ölç yükselirse hemen hastaneye git. Ödem yapacak şeylerden kaçın tuzu tamamen kes. Kendınde bi farklılık hissedersen mesela işte el ayak kasılması, gözlerde halka gibi şeyler görme. Böle bişi olmuştu bende tabi tansıyonum da 19/10 olmuştu öle doğuma gittim koşa koşa. Korkutma kendını ama temkinli ol