Merhaba, protein kaçacağım var, tansiyon 14/9 e kadar çıktı ama şu an normal seyrediyor hastanede yatıyorum dünden belli yarın çıkarmayı düşünüyorlar ama bi yandan korkuyorum protein kaça olan insanlar n’aptınız ? Nasıl geçti veya ne önlemler aldınız 24 haftayız ? Yardım