01180322 temizliğimi yaptım sadece mutfağım kaldı onu da sonlara doğru yapmayı düşünüyorum çoğu şeyimizi hallettik çok şükür Kasımın başında randevum var o zaman da deterjanlarını alacağım hastane yanında ebebek var oradan son ihtiyaçlarını alıp eşyalarını yıkayıp kaldırdım mı tamamdır 😁