Kbrasuer valla canım bana da sende ölürsün bebekte ölür dediler ama şuan kızım 2 yaşında bu doktorlar o kadar kötü ki hep en kötüsünü dile getiriyorlar beşiğin başına geçer ağlardım bide bana bile ölebilirsin hastanede yatmazsan diye neler söylediler o günleri hala atlatmış değilim korkma herşey olacağıma varıyor kimse kolay hamilelik geçirmiyor annelik karnındayken başlıyor işte