Kbrasuer 37+3 günlüğüz bnm de 3 hafta geride olduğunu kilo almadığını söyledi bu hafta tekrardan çağırdı aynıysa Doğumu başlatırız dedi ama senin daha çok minik yaa 😔 ama bencede yemeyle ilgisi Yok diye düşünüyorum doktor öyle deyince iki hafta boyunca herşeyi yedim doktorun dediği marol yumurta ballı süt kaşar peynir muz ceviz hepsini yedim yiyordum durmadan ve tekrardan gittiğim de iki hafta içinde ben 1 kilo almıştım bebek 500 gr almıştı ama yinede geride dedi ve yemeyi kestim bnm böyle iştahım Yok çok yiyemiyorum ve baktım yemekten kaynaklı bişey değilmiş 😐