AleynaResul Ezel16 ya bilmiyorum inanınki doktora da gitmedim sadece test yapmıştım beta baktırmak aklımdan geçmemişti bi sonraki ay zaten kendiliğinden kaldım yumurta takibiyle şaşırdım açıkcası
Ezel16 AleynaResul Muhtemelen kimyalsal geçirmişsiniz o kadar gün pozitif olup sonrası kanama olması normal değil yani kimyalsal gebelikte oluyor böyle bişi .. Rabbim evladınızı size bağışlasın 🤲🏻
Zeynomerve yagmur-68 ben iğnenin ilk gününden beri test yaptım kuzum hep pozitifti 15. Günü de kan vermiş oldum
Fatmakan Kızlar bende 18.de çatlarla iğnesi oldum o gece birliktelik .sonrasinda 2 gündür yine her gece birliktelik oldu .soyle düşündüm ben yani adete 10 gün kala hamilelik olmaz diye tam bu günlerde olsun kesin olsun diye hergun oldu hata mi ettim
Ilay-1 Fatmakan bende 18inde oldum iğneyi Ama benim doktorum iğne olduğu günü ilişki olmayacak dedi sonraki 3 gün peşpeşe istedi sonraki günler adete kadar gün aşırı olsun dedi
yagmur-68 Zeynomerve bende öyle ya ilaçsız adet olamıyorum 🥹bugün 11. Günüm inşallah hayırlısıysa bende de vardır henüz belirti yok ama🤷♀️
Esrashshshssh Zeynomerve canım hayırlı olsun catlatma ignesinden sonra 3. Günü falan birsey hissettin mj yani şu gün şu oldu dediğin
Esrashshshssh Demetrana benim yumurtam sağdaydu bacak bacak üstüne sağ tarafa atıp yatim 30 dakika size birsey soracam sizde de o aleti çıkardıktan sonra doktor akıntı geldi mi
Demetrana Esrashshshssh Evet ama normal merak etme bir kısmı geri geliyor bir de idrara sıkışık olunca! gün aşırı olmasına da dikkat et ve yine yumurtanın olduğu tarafa yat hayırlısıyla sağlıkla inşallah kalırsın size Progestan verdi mi hamilelik varsa bebeği koruyor yoksa gününde regl olmayı sağlıyor benim drum hem folik asit hem de progestan vermişti