@Zeynomerve iyi çıkmış bende çatlatma iğnesi ile hamile kaldım , 15. Günde kan testi verdiğimde 76 çıkmıştı 2 gün arayla 2 kere daha verdim 120 küsür sonda 600 küsür çıkmıştı doktora gitmiştim keseyi görmüştü 🥰 şimdi 37. Haftadayım 🫶🏻 inşallah sağlıkla güzel haberler alırsın her zaman ❤️