cutecik DuyguLinaa ilk hamileliğimde hiç öyle bir ağrı batma yaşamadım şimdi hayırlısıyla ikinci yolda bunda hep sol kasığımda ağrı oldu ilk zamanlar
DuyguLinaa Cankuss35 canım teşekkür ederim ama sonradan yazdıgımı farkmediniz galiba ben bugün kesemi gördüm ama ağrılarım için soru sormuştum
Cankuss35 DuyguLinaa bence normal ağrılar illaki vücut tepki vericek yükselen hormonlara güzel düşün güzel olsun ❤️🙏🏻
DuyguLinaa mimar_anne özele gittim özellikle bu vitamini verdi ben folidece kullanıyodum bunu kullancaksın yüksek olması gerekiyo dedi . Bunun sebebini araştırdığımdada kesenin gelişini sağlıyomuş ama ne kadar doğru tabi bilemedim