DuyguLinaa o ağrılar olur canım kese gözükmüş sen iğneni ve progestanı kullan mutlaka aksatma sadece folbiol den emin olamadım onun mg biraz yüksek diğer folik asitlere göre özelliklemi onu yazdı doktorun devlet onunla anlaşmalı olduğu için hep onu yazıyor ama benim doktorum onu kullanma demişti ve çevremde çoğu kişi dedi bende başka folik asit başladım onu bir araştır canım