Aykem kargo gelse de şubede bekler 3 gün alirsiniz, havalar da sogudu cikolatalara bir sey olmaz merak etmeyin, bende ayni sayfadan siparis verdim kargo bekliyorum dagitimda. evet musteri ile konusmalari kaba bende siparis verirken bi düsündm ama bakalim inşallah kaliteli gelir cünkü 100 adet cikolata ve 30 adet magnet siparis verdim