tugbadurmaz34 eşime de gösterdim ilk böyle üstten Bi baktı yok dedi bende dedim bak aşırı aşırı silik Bi cizgi var gibi dedim dikkatli bakınca evet var gibi çok silik belli belirsiz Bi cizgi sanki dedi😅 diğer geçen yaptigimi gösterdim evet bunda hiç yok diğerinde çok silik çok zor gözüken var gibi dedi😅 ya gözümüz bizle oyun oynuyo yada Allahin izniyle var insAllah😅 tabi fazla umitlenmiyorum yine belli olmaz adet oluveririm Bi an üzülmeyeyim çok diye ama bakalm😅