Bat 19′du ama reglye 6 gun kala yumurtlama olmuştu o yüzden geç adet olabilirmisim normalde günüm şaşmaz ama🤷♀️ yumurtlamanin üstünden bugün 8 gün geçti bugün adet olcaktim olmadım ama kasiklarim çok agriyo içim bulaniyo adet olcak gibi bacaklarım falan agriyo , adetim 12 gün sonra olursa 24unde olcak oluyo🤷♀️ sabah itibariyle 4 gün kaliyo elimde innovita gebelik testi var yarın sabah yapsam varsa çıkar mi ? Gerçi aynii hemen regl olcak gibi bi ağrım var ,olmadan hemen öncede böyle oluyodu ama bilemedim 🤷♀️