Elifnaz02 Arkadaşlar bundan 8 ay önce ölü doğum yaptım bebegim 8 aylıkken karnımda öldü sonra doktorum 6 ay bana hamilelik yasağı koydu ama bu 3 aydır deniyoruz fakat hamile kalamadım önerebileceginiz fikirle varsa yardımcı olur musunuz?
mombarbie_ Elifnaz02 ovulasyon testi denedinizmi ilk denemede pozitif sonuç alanlardanim tavsiye edebilirim.
Papatyam136 Allahım sabır versin cnm bende 8 aylıkken kaybettim bebeğimi 3 senedir istiyoruz olmuyor elimde sperm DNA hasarı çıktı tedavi görüyoruz şimdi inşallah tez zamansa verir rabbim
Elifnaz02 Papatyam136 karnımda göbek kordonu kopmuş ve baya kanamam oldu bebek ölmüştü beni zor kurtardılar.
Meryemim_ mombarbie_ canim ben kizimda ilk denenemde oldu Allaha cok sukur esim isten dolayi yurt disina cikacak diye bu ay ovmtesti kullandim hamile kalmak istiyordum malesef test yaptim negativv yaa bat 23 olsa cikarmiydi 5-6ekim yumurtlama 7-8catlama gunleri de degerlendirdik
mombarbie_ Meryemim_ ovu testlerinizin görseli varsa bakabilirim bazen yumurtlama olmadan yumurtlama saniyor arkadaşlar
Meryemim_ mombarbie_ var atarim canim bilmiyorumki gecmisdir diye dusunuyorum bu arada laboquik kullandim.ilk hamileliyimde de bundada
mombarbie_ Meryemim_ catlamayida baz alanlar var yumurtlamayida gec dollenmede yaşanmış olabilir ilk önce yumurtlamanizin ve catlamanizin hangi gün olduğundan emin olalım görsel atın
Meryemim_ mombarbie_ tamam canim bu arada sabah yaptigim teeste kor olarana kadar baktiktan sonra coooook silik bir cizgi goruyorum yada gozume gorunuyor artik
Meryemim_ mombarbie_ kizimda da adete 6gun vardi cizgi cikti daha sonra bat 2gun kala test yaptim 354cikti yani