Sinemiss Ozbead topuğuna hafiften vur ama çokta hafif olmasın kardeşimin bebeğide uyanmıyodu sarılık oldu doktor öyle uyandırın demişti ki uyanıyo hemen öyle yapıncs☺️
Mayasey KlncA Ayy valla bende uyuyo ne güzel der uyandırmazdım ama neyse doğum yapınca annem gelecek yanıma.. Yanımda tecrübeli biri şart valla tırstım şuan
dileknazliay Ozbead kan şekeri düştüğü için uyuyor olabilir. En sağlıklı bilgiyi çocuk doktorunuz verecektir. Her hamilelik bir olmadığı gibi her bebekte aynı olmayabiliyor